Αρμονία - Η ενσυναίσθηση - Destiny *
Juno 2009
Ενημερωτικό Δελτίο της Εκκλησίας της τέταρτης Εκδήλωσης
PO Box 152 Geebung 4034 Αυστραλία acfalange@yahoo.com.au
HED δημοσιεύεται το Δημόσιο Συμφέρον . CFM δεν φέρει καμία ευθύνη για τις απόψεις που εκφράζονται ή ενέργειες . Αυτά παραμένουν εκείνες του συγγραφέα εντελώς .
ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ή συναγωγή ;
Με Gudrun Heidegger
ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ή συναγωγή ; Ένας λόγος που πολλοί δεξιούς απορρίπτουν κάθε ρόλο για τη Χριστιανική Εκκλησία στη διάσωση της λευκής φυλής είναι που βλέπουν την Εκκλησία ως « εργαλείο Enemy » . Γιατί ; Για να εξηγήσει την αλληλεξάρτηση του Εχθρού και της Εκκλησίας πρέπει να κοιτάξουμε στην Παλαιά Διαθήκη της Αγίας Γραφής . Ο εχθρός είχε σπουδαιότερο ηγέτη τους στο King David ο οποίος επέκτεινε τα σύνορά τους σε μεγαλύτερη περιοχή τους και έφερε όλα τα γειτονικά κράτη σε παραπόταμο ( « κράτος-πελάτη » ) την κατάσταση . Όταν η γη Εχθροί κατακτήθηκε από την πρώτη τους Έλληνες , στη συνέχεια, οι Ρωμαίοι ζήτησαν ένα νέο «Δαβίδ» για να τους απελευθερώσει . Για το σκοπό αυτό θα εξελιχθεί ένα θεοκρατικό κράτος , δηλ. αποφανθεί από τους ιερείς . Μια παρόμοια κατάσταση υπάρχει σήμερα στο Ιράν . Στο αρχαίο Ισραήλ δεν υπήρχε διαχωρισμός της « Εκκλησίας και Πολιτείας » . Οι ηγέτες της εκκλησίας ήταν ταυτόχρονα άρχοντες του κράτους . Δεν ήταν μέχρι την άνοδο των αμερικανικών επαναστάτες και τους γάλλους συναδέλφους τους το 1776 και το 1789 , ότι η ιδέα ενός « διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους» διαδόθηκε από τις αθεϊστικές ριζοσπάστες ηγέτες των δύο « επαναστάσεις» .
ΜΕΣΣΙΑΝΙΚΑ ΚΑΝΟΝΑΣ : Πίσω στο Ισραήλ . Όταν ένας υποψήφιος έφτασε , ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ , οι ραβίνοι ( θρησκευτικές / λαϊκούς άρχοντες ) αναμένεται να αναλάβει τον έλεγχο και μακράς υποσχεθεί στον βασιλιά τους . Αρνήθηκε , έτσι ώστε να τον απέρριψαν , είχε τον συνέλαβαν οι κατακτητές Ρωμαίοι και εκτελέστηκε . Γιατί έπρεπε να απορρίψει Βασιλικά αποφανθεί ως νέος Δαβίδ ; Είχε μεγαλύτερα σχέδια από απλά να είναι κυβερνήτης ενός σκοτεινή και ασήμαντη επαρχία της αυτοκρατορίας της Ρώμης . Ως « Ταλαιπωρία Υπηρέτη» ( όπως προβλέπεται στον Ησαΐα 53 ) και στη συνέχεια αναστημένο Κύριο Κυβερνά τώρα μια αρίθμηση Εκκλησία στα δισεκατομμύρια που αγκαλιάζει κάθε φυλή , το έθνος , οι άνθρωποι και γλωσσική ομάδα . Αυτό θα ήταν αδιανόητο αν Είχε περιοριστεί ο Ίδιος να είναι απλώς ένα μικρό Δαβιδικός βασιλιάς .
ΙΣΤΟΡΙΚΗ RIVALRY : Αλλά αυτή η κίνηση πέρα από τις εθνικιστικές , εθνικές ρίζες του Ισραήλ έξω στο Gentile ( μη εβραϊκό ) κόσμο δημιουργήσει μια αντιπαλότητα που συνεχίζει 2.000 χρόνια αργότερα . Ποιο όχημα μήπως χρησιμοποιεί ο Θεός για να εκθέσει το θέλημά Του σε ένα άπιστο κόσμο και τα οποία δεν Έχει χρησιμοποιήσει ως μέσο Του απαιτητικές Απόφαση ; Το Εβραίοι έθνος-κράτος σύντομα έπεσε στα χέρια των Ρωμαίων και στις δύο AD 70 και AD 135 μετά τις αποτυχημένες εξεγέρσεις , αλλά πλέον εξαπλωθεί σε όλη την αυτοκρατορία οι Εβραίοι συνέχισαν , και εξακολουθούν να κάνουν , για να αντιταχθεί σε αυτό που βλέπουν ως σφετεριστές - Η Εκκλησία . Περαιτέρω περιπλέκει τα πράγματα οι Χριστιανοί καλούνται να « τιμής» οι Εβραίοι και να μελετήσει Παλαιά Διαθήκη τους με την ίδια σοβαρότητα όπως κάνουν δική τους την Καινή Διαθήκη.
Τίμησε εκείνους που τους μισούν ; Επίσης, το περιεχόμενο της Παλαιάς και της Καινής είναι συχνά αντίθετα . Αυτό οδηγεί στο δίλημμα της Εκκλησίας . Στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του μετά το θάνατο του Χριστού η Εκκλησία έχει « μαχητική » και « θριαμβευτική » Δηλαδή περήφανη για το ρόλο της ως φορέα του Θεού για την άσκηση του Λόγου Του μετάνοιας και της ανανέωσης σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις και σε κάθε έθνος . Όμως, η προηγούμενη ομάδα παραμένουν. Ο Ιησούς μίλησε για την ανάγκη για " νέο κρασί για να πάει σε καινούριους ασκούς . Αν το νέο κρασί πηγαίνει σε παλιά δέρματα που θα σκάσει και το κρασί θα πρέπει να πάει χαμένη » ( ) . Αλλά είναι η αιώνια αντιπαλότητα των δύο αυτών ομάδων παραγωγική;
ΔΥΟ BETTER THAN ONE : Αυτό που πολλοί δεξιούς , και μάλιστα πολλοί Χριστιανοί , δεν βλέπουν είναι ότι ο Θεός μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή την αντιπαλότητα . Μια παλιά έκφραση είναι « ο σίδηρος ακονίζει τον σίδηρο » . Η ιδέα ότι δύο πικρή αντιπάλων μπορεί να παράγει κάτι μεγαλύτερο από ό, τι θα μπορούσε από τη συνεργασία . Θα Γερμανία παρήγαγαν ρουκέτες , πυραύλους και μαχητικά αεροσκάφη , ένα επίπεδο τεχνολογικής καινοτομίας που οδηγούν τελικά οι άνδρες στο φεγγάρι το 1969 , αν όχι για τη σύγκρουση με τους Συμμάχους στο Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο ; Το 1453 μ.Χ. οι μουσουλμάνοι κατέλαβαν το Βυζάντιο ( η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ) κόψιμο του « Δρόμου του Μεταξιού » για το εμπόριο μεταξύ της Κίνας και της Δυτικής Ευρώπης . Η Ευρώπη είναι επιθυμητό μετάξι . Έτσι, το 1492 μ.Χ. Christopher Colombus στάλθηκε να βρει μια εναλλακτική ήττα για την Ανατολή , χρησιμοποιώντας μια νέα θεωρία του - ότι ο κόσμος ήταν στρογγυλή . Με τίτλο Δύση ελπίζει να φτάσει στην Ανατολή . Όταν δεν είχε βρει την Ιαπωνία και την Κίνα παραδέχτηκε σε ντόπιους φαινόταν άρεσε « Ινδιάνους» τα λεγόμενα τους , όπως . Αλλά στη Δύση ; Έτσι έχουμε Δύση Ινδοί σήμερα . Πώς σχετίζεται αυτό με τον Εβραίο / χριστιανική αντιπαλότητα ;
ΩΡΑ ΓΙΑ Αναβίωση : κατά τη διάρκεια 2000 χρόνων της, η Εκκλησία έχει περάσει από πολλές ηλικίες . Από την αύξηση το 1850 των δύο Δαρβινισμού ( θεωρία της εξέλιξης ) και του μαρξισμού ( θεωρία της ταξικής πάλης ως κινητήριας δύναμης στην ιστορία )
Η Εκκλησία έχει στην άμυνα . Δεν συντρίψει αυτά τα αθεϊστική τους εχθρούς έτσι επιτρέπεται η άνοδος του σοσιαλισμού που τον 20ο αιώνα προκάλεσε το θάνατο 120 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο . Η Εκκλησία έχει προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον εαυτό της από το συμβιβασμό με τους εχθρούς του . Αυτό έχει αποτύχει . Έχει έρθει η ώρα για την επίθεση . Δεν είναι πλέον μια εκκλησία στην « Laager « χρειαζόμαστε μια εκκλησία των δολοφόνων . Δεν υπάρχει πλέον συμβιβασμό . Δεν υπάρχει πλέον « γυρίσουμε και το άλλο μάγουλο » συμβουλές που έδωσε ο Ιησούς , αλλά δεν λάβουν σοβαρά υπόψη τον εαυτό του . Δεν έκανε απόστολος Παύλος .
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ : Για πολλούς Χριστιανούς αυτό θα ακούγεται σαν αίρεση . Έχουν αυξηθεί τα τελευταία 100 χρόνια σε « ήπια πράος Ιησού και ήπια » . Οι μόνες επιλογές που παρουσιάστηκαν ήταν ένα « μωρό στη φάτνη » τους χριστιανούς ή « ένας κλέφτης καρφωμένο σε έναν σταυρό » το Πάσχα . Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, ο Θεάνθρωπος είναι αδύναμοι και αβοήθητοι . Είναι να απορεί κανείς Αυτός δεν είναι ο φόβος από τους εχθρούς τους ; Στη συνέχεια, η πρώιμη Εκκλησία , απελπισμένοι για προσλήψεις , αποδέχτηκαν κάθε σκλάβος τρέξει μακριά , ακρωτηριάσει ζητιάνο και περιθωριακός . Αργότερα οι χριστιανοί ανέλαβε τον έλεγχο ολόκληρης της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας , σε Ανατολή και Δύση , αλλά πολλοί σήμερα να καταγγείλει την παρούσα ως « δύναμη - μανία » και να την απορρίψει . Τότε αναρωτιέμαι γιατί εκείνοι με τα χρήματα και την εξουσία αποφεύγουν την εκκλησία . Έχουμε αγκαλιάσει την αδύναμη, αλλά απορρίπτει την ισχυρή; Αυτό κάνει η σημερινή κατάσταση της εκκλησίας προβλέψιμη .
ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΑ : Η μεγαλύτερη δυσκολία , τόσο οι Εβραίοι και η Εκκλησία έχει με το Θεό τους θέλουν να « τον βάλει σε ένα κουτί », δηλαδή περιορίσει Του να μπορεί εύκολα να ερμηνευθεί πρότυπα συμπεριφοράς και επικοινωνίας . Οι Εβραίοι πίστευαν ότι ο Θεός είχε σε ένα κουτί όταν έχτισαν το ναό της Ιερουσαλήμ . Ένα μεγάλο κουτί , αλλά όταν ο Ιησούς προέβλεψε ο Ναός θα «καταστραφεί σε τρεις ημέρες και ξαναχτίστηκε », που ήταν μια από τις κατηγορίες εναντίον Του σε Sanhedrin δίκη του . Έτσι τι είναι ο Θεός; Τόσο η Παλαιά και την Καινή Διαθήκη περιγράφει Γιαχβέ , ο Ιησούς Πατέρα ως Θεό της Δικαιοσύνης και Ελέους. Οι Εβραίοι προτίμησε ένα Θεό της Δικαιοσύνης και έτσι χρησιμοποιούνται νόμους του για την καθημερινή τους κοινωνία .
Αποκατάσταση της ισορροπίας : ο Ιησούς υπερτονίζεται η πτυχή Mercy έτσι κατέστησαν το Νόμο null . Ανάγκασε την Εκκλησία να υιοθετήσει ό, τι νόμους βρεθεί σε οποιαδήποτε κοινωνία υπήρχε μέσα Στη Δύση σήμερα συναντάμε την Εκκλησία αναγκάστηκε να δεχθεί ανόητο και αυτοκτονικό αποφάσεις από διεφθαρμένους » δικαστών και δικηγόρων απαξιωθεί και διεφθαρμένους , αλλά η Εκκλησία επέλεξε να αποκοπεί από ΔΙΚΑΙΟ έτσι είναι τώρα ένα αβοήθητο θύμα . Αυτό δεν είναι ό, τι προγραμματίζεται Θεό ή θέλει . Στόχος μας είναι να αποκατασταθεί η ανισορροπία τονίζοντας ΔΙΚΑΙΟ του Θεού περισσότερο από το ρόλο του « έλεος » . Το Ισλάμ έχει Σαρία Νόμο ; Έτσι κι εμείς . Θα δείξει ο Θεός ότι έχει διπλή πτυχές , έλεος και την κρίση , όχι μόνο το ένα ή το άλλο .
CFM δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για τις πληροφορίες που παρέχονται / συναχθεί . Είναι μια πηγή πληροφόρησης και μόνο . Όλες οι απόψεις παραμένουν εκείνες του συγγραφέα .
Armonía - I̱ ensynaísthi̱si̱ - Destiny *
Juno 2009
Eni̱mero̱tikó Deltío ti̱s Ekkli̱sías ti̱s tétarti̱s Ekdí̱lo̱si̱s
PO Box 152 Geebung 4034 Af̱stralía acfalange@yahoo.com.au
HED di̱mosiév̱etai to Di̱mósio Symféron . CFM den férei kamía ef̱thýni̱ gia tis apópseis pou ekfrázontai í̱ enérgeies . Af̱tá paraménoun ekeínes tou syngraféa enteló̱s .
EKKLI̱SIA Í̱ synago̱gí̱ ?
Me Gudrun Heidegger
EKKLI̱SIA Í̱ synago̱gí̱ ? Énas lógos pou polloí dexioús aporríptoun káthe rólo gia ti̱ Christianikí̱ Ekkli̱sía sti̱ diáso̱si̱ ti̱s lef̱kí̱s fylí̱s eínai pou vlépoun ti̱n Ekkli̱sía o̱s « ergaleío Enemy » . Giatí ? Gia na exi̱gí̱sei ti̱n alli̱lexárti̱si̱ tou Echthroú kai ti̱s Ekkli̱sías prépei na koitáxoume sti̱n Palaiá Diathí̱ki̱ ti̱s Agías Grafí̱s . O echthrós eíche spoudaiótero i̱géti̱ tous sto King David o opoíos epékteine ta sýnorá tous se megalýteri̱ periochí̱ tous kai éfere óla ta geitoniká kráti̱ se parapótamo ( « krátos-peláti̱ » ) ti̱n katástasi̱ . Ótan i̱ gi̱ Echthroí kataktí̱thi̱ke apó ti̱n pró̱ti̱ tous Élli̱nes , sti̱ synécheia, oi Ro̱maíoi zí̱ti̱san éna néo «Davíd» gia na tous apelef̱theró̱sei . Gia to skopó af̱tó tha exelichtheí éna theokratikó krátos , di̱l. apofantheí apó tous iereís . Mia parómoia katástasi̱ ypárchei sí̱mera sto Irán . Sto archaío Israí̱l den ypí̱rche diacho̱rismós ti̱s « Ekkli̱sías kai Politeías » . Oi i̱gétes ti̱s ekkli̱sías í̱tan taf̱tóchrona árchontes tou krátous . Den í̱tan méchri ti̱n ánodo to̱n amerikanikó̱n epanastátes kai tous gállous synadélfous tous to 1776 kai to 1789 , óti i̱ idéa enós « diacho̱rismó ekkli̱sías kai krátous» diadóthi̱ke apó tis atheïstikés rizospástes i̱gétes to̱n dýo « epanastáseis» .MESSIANIKA KANONAS :̱ Píso̱ sto Israí̱l . Ótan énas ypopsí̱fios éftase , o Ii̱soús apó ti̱ Nazarét , oi ravínoi ( thri̱skef̱tikés / laïkoús árchontes ) anaménetai na analávei ton élencho kai makrás yposchetheí ston vasiliá tous . Arní̱thi̱ke , étsi ó̱ste na ton apérripsan , eíche ton synélavan oi katakti̱tés Ro̱maíoi kai ektelésti̱ke . Giatí éprepe na aporrípsei Vasiliká apofantheí o̱s néos Davíd ? Eíche megalýtera schédia apó aplá na eínai kyverní̱ti̱s enós skoteiní̱ kai así̱manti̱ eparchía ti̱s af̱tokratorías ti̱s Ró̱mi̱s . O̱s « Talaipo̱ría Ypi̱réti̱» ( ópo̱s provlépetai ston I̱saḯa 53 ) kai sti̱ synécheia anasti̱méno Kýrio Kyverná tó̱ra mia aríthmi̱si̱ Ekkli̱sía sta disekatommýria pou ankaliázei káthe fylí̱ , to éthnos , oi ánthro̱poi kai glo̱ssikí̱ omáda . Af̱tó tha í̱tan adianói̱to an Eíche perioristeí o Ídios na eínai apló̱s éna mikró Davidikós vasiliás .
ISTORIKI̱ RIVALRY :̱ Allá af̱tí̱ i̱ kíni̱si̱ péra apó tis ethnikistikés , ethnikés rízes tou Israí̱l éxo̱ sto Gentile ( mi̱ evraïkó ) kósmo di̱miourgí̱sei mia antipalóti̱ta pou synechízei 2.000 chrónia argótera . Poio óchi̱ma mí̱po̱s chri̱simopoieí o Theós gia na ekthései to théli̱má Tou se éna ápisto kósmo kai ta opoía den Échei chri̱simopoií̱sei o̱s méso Tou apaiti̱tikés Apófasi̱ ? To Evraíoi éthnos-krátos sýntoma épese sta chéria to̱n Ro̱maío̱n kai stis dýo AD 70 kai AD 135 metá tis apotychi̱ménes exegérseis , allá pléon exaplo̱theí se óli̱ ti̱n af̱tokratoría oi Evraíoi synéchisan , kai exakolouthoún na kánoun , gia na antitachtheí se af̱tó pou vlépoun o̱s sfeteristés - I̱ Ekkli̱sía . Peraitéro̱ periplékei ta prágmata oi Christianoí kaloúntai na « timí̱s» oi Evraíoi kai na meletí̱sei Palaiá Diathí̱ki̱ tous me ti̱n ídia sovaróti̱ta ópo̱s kánoun dikí̱ tous ti̱n Kainí̱ Diathí̱ki̱.
Tími̱se ekeínous pou tous misoún ? Epísi̱s, to periechómeno ti̱s Palaiás kai ti̱s Kainí̱s eínai sychná antítheta . Af̱tó odi̱geí sto díli̱mma ti̱s Ekkli̱sías . Sto megalýtero méros tou chrónou tou metá to thánato tou Christoú i̱ Ekkli̱sía échei « machi̱tikí̱ » kai « thriamvef̱tikí̱ » Di̱ladí̱ perí̱fani̱ gia to rólo ti̱s o̱s foréa tou Theoú gia ti̱n áski̱si̱ tou Lógou Tou metánoias kai ti̱s ananéo̱si̱s se óles tis anthró̱pines schéseis kai se káthe éthnos . Ómo̱s, i̱ proi̱goúmeni̱ omáda paraménoun. O Ii̱soús míli̱se gia ti̱n anánki̱ gia " néo krasí gia na páei se kainoúrious askoús . An to néo krasí pi̱gaínei se paliá dérmata pou tha skásei kai to krasí tha prépei na páei chaméni̱ » ( ) . Allá eínai i̱ aió̱nia antipalóti̱ta to̱n dýo af̱tó̱n omádo̱n parago̱gikí̱?
DYO BETTER THAN ONE :̱ Af̱tó pou polloí dexioús , kai málista polloí Christianoí , den vlépoun eínai óti o Theós boreí na chri̱simopoií̱sei af̱tí̱ ti̱n antipalóti̱ta . Mia paliá ékfrasi̱ eínai « o sídi̱ros akonízei ton sídi̱ro » . I̱ idéa óti dýo pikrí̱ antipálo̱n boreí na parágei káti megalýtero apó ó, ti tha boroúse apó ti̱ synergasía . Tha Germanía parí̱gagan roukétes , pyráv̱lous kai machi̱tiká aeroskáfi̱ , éna epípedo technologikí̱s kainotomías pou odi̱goún teliká oi ándres sto fengári to 1969 , an óchi gia ti̱ sýnkrousi̱ me tous Symmáchous sto V 'Pankósmio Pólemo ? To 1453 m.CH. oi mousoulmánoi katélavan to Vyzántio ( i̱ Anatolikí̱ Ro̱maïkí̱ Af̱tokratoría ) kópsimo tou « Drómou tou Metaxioú » gia to empório metaxý ti̱s Kínas kai ti̱s Dytikí̱s Ev̱ró̱pi̱s . I̱ Ev̱ró̱pi̱ eínai epithymi̱tó metáxi . Étsi, to 1492 m.CH. Christopher Colombus stálthi̱ke na vrei mia enallaktikí̱ í̱tta gia ti̱n Anatolí̱ , chri̱simopoió̱ntas mia néa theo̱ría tou - óti o kósmos í̱tan strongylí̱ . Me títlo Dýsi̱ elpízei na ftásei sti̱n Anatolí̱ . Ótan den eíche vrei ti̱n Iapo̱nía kai ti̱n Kína paradéchti̱ke se ntópious fainótan árese « Indiánous» ta legómena tous , ópo̱s . Allá sti̱ Dýsi̱ ? Étsi échoume Dýsi̱ Indoí sí̱mera . Pó̱s schetízetai af̱tó me ton Evraío / christianikí̱ antipalóti̱ta ?
O̱RA GIA Anavío̱si̱ :̱ katá ti̱ diárkeia 2000 chróno̱n ti̱s, i̱ Ekkli̱sía échei perásei apó pollés i̱likíes . Apó ti̱n áf̱xi̱si̱ to 1850 to̱n dýo Darvinismoú ( theo̱ría ti̱s exélixi̱s ) kai tou marxismoú ( theo̱ría ti̱s taxikí̱s páli̱s o̱s kini̱tí̱rias dýnami̱s sti̱n istoría )
I̱ Ekkli̱sía échei sti̱n ámyna . Den syntrípsei af̱tá ta atheïstikí̱ tous echthroús étsi epitrépetai i̱ ánodos tou sosialismoú pou ton 20o aió̱na prokálese to thánato 120 ekatommýria ánthro̱poi se ólo ton kósmo . I̱ Ekkli̱sía échei prospathí̱sei na yperaspisteí ton eaf̱tó ti̱s apó to symvivasmó me tous echthroús tou . Af̱tó échei apotýchei . Échei érthei i̱ ó̱ra gia ti̱n epíthesi̱ . Den eínai pléon mia ekkli̱sía sti̱n « Laager « chreiazómaste mia ekkli̱sía to̱n dolofóno̱n . Den ypárchei pléon symvivasmó . Den ypárchei pléon « gyrísoume kai to állo mágoulo » symvoulés pou édo̱se o Ii̱soús , allá den lávoun sovará ypópsi̱ ton eaf̱tó tou . Den ékane apóstolos Páv̱los .
O THEOS TI̱S ALLAGI̱S :̱ Gia polloús Christianoús af̱tó tha akoúgetai san aíresi̱ . Échoun af̱xi̱theí ta telef̱taía 100 chrónia se « í̱pia práos Ii̱soú kai í̱pia » . Oi mónes epilogés pou parousiásti̱kan í̱tan éna « mo̱ró sti̱ fátni̱ » tous christianoús í̱ « énas kléfti̱s karfo̱méno se énan stav̱ró » to Páscha . Se amfóteres tis periptó̱seis, o Theánthro̱pos eínai adýnamoi kai avoí̱thi̱toi . Eínai na aporeí kaneís Af̱tós den eínai o fóvos apó tous echthroús tous ? Sti̱ synécheia, i̱ pró̱imi̱ Ekkli̱sía , apelpisménoi gia proslí̱pseis , apodéchti̱kan káthe sklávos tréxei makriá , akro̱ti̱riásei zi̱tiáno kai peritho̱riakós . Argótera oi christianoí anélave ton élencho olókli̱ri̱s ti̱s Ro̱maïkí̱s Af̱tokratorías , se Anatolí̱ kai Dýsi̱ , allá polloí sí̱mera na katangeílei ti̱n paroúsa o̱s « dýnami̱ - manía » kai na ti̱n aporrípsei . Tóte anaro̱tiémai giatí ekeínoi me ta chrí̱mata kai ti̱n exousía apofév̱goun ti̱n ekkli̱sía . Échoume ankaliásei ti̱n adýnami̱, allá aporríptei ti̱n ischyrí̱? Af̱tó kánei i̱ si̱meriní̱ katástasi̱ ti̱s ekkli̱sías provlépsimi̱ .
THEOS TOU ANTITHETA :̱ I̱ megalýteri̱ dyskolía , tóso oi Evraíoi kai i̱ Ekkli̱sía échei me to Theó tous théloun na « ton válei se éna koutí », di̱ladí̱ periorísei Tou na boreí éf̱kola na ermi̱nef̱theí prótypa symperiforás kai epikoino̱nías . Oi Evraíoi pístev̱an óti o Theós eíche se éna koutí ótan échtisan to naó ti̱s Ierousalí̱m . Éna megálo koutí , allá ótan o Ii̱soús proévlepse o Naós tha «katastrafeí se treis i̱méres kai xanachtísti̱ke », pou í̱tan mia apó tis kati̱goríes enantíon Tou se Sanhedrin díki̱ tou . Étsi ti eínai o Theós? Tóso i̱ Palaiá kai ti̱n Kainí̱ Diathí̱ki̱ perigráfei Giachvé , o Ii̱soús Patéra o̱s Theó ti̱s Dikaiosýni̱s kai Eléous. Oi Evraíoi protími̱se éna Theó ti̱s Dikaiosýni̱s kai étsi chri̱simopoioúntai nómous tou gia ti̱n kathi̱meriní̱ tous koino̱nía .
Apokatástasi̱ ti̱s isorropías :̱ o Ii̱soús ypertonízetai i̱ ptychí̱ Mercy étsi katésti̱san to Nómo null . Anánkase ti̱n Ekkli̱sía na yiothetí̱sei ó, ti nómous vretheí se opoiadí̱pote koino̱nía ypí̱rche mésa Sti̱ Dýsi̱ sí̱mera synantáme ti̱n Ekkli̱sía anankásti̱ke na dechtheí anói̱to kai af̱toktonikó apofáseis apó dieftharménous » dikastó̱n kai diki̱góro̱n apaxio̱theí kai dieftharménous , allá i̱ Ekkli̱sía epélexe na apokopeí apó DIKAIO étsi eínai tó̱ra éna avoí̱thi̱to thýma . Af̱tó den eínai ó, ti programmatízetai Theó í̱ thélei . Stóchos mas eínai na apokatastatheí i̱ anisorropía tonízontas DIKAIO tou Theoú perissótero apó to rólo tou « éleos » . To Islám échei Saría Nómo ? Étsi ki emeís . Tha deíxei o Theós óti échei diplí̱ ptychés , éleos kai ti̱n krísi̱ , óchi móno to éna í̱ to állo .
CFM den apodéchetai kamía ef̱thýni̱ gia tis pli̱roforíes pou paréchontai / synachtheí . Eínai mia pi̱gí̱ pli̱rofóri̱si̱s kai móno . Óles oi apópseis paraménoun ekeínes tou syngraféa .
No comments:
Post a Comment